BİR DÜNYA YETİŞİYOR FARKINDA MISIN ?

Baktım herkes bir yerinden tutmuş gidiyor anneliğin . Eyvallah çokta güzel , yani bir nefes , bir tecrübe bence.Dedim bende yazayım deneyim falan artık elde ne varsa paylaşalım bir şeyler .Gel zaman git zaman ALLAH nasip etti bir emanet.Ne zorlu ve ferah bir süreçtir o RABBİM! Tamam
ALLAH biliyor korktuğum bir çok olayla karşılaşmadım çok şükür . Sadece aklıma gelmeyenler çıktı karşıma 🙂 Kronik migren hastasıysanız illa ki hamileliğimde tutarsa diye aklınız takılacak .Kaldı ki zaten hamilelik sürecinin başında tutan baş ağrıları olmazsa olmazı gibi bu sürecin lakin beni onlar hiç vurmadı çok şükür. Ne zaman ki hamilelikte strese girmeye başladım 2 kez geçirdim o migren ataklarını 🙁 Stres deyip geçme cancağızım. Kim ne derse desin A dan Z ye bütün kimyanı etkiliyor ,o bakımdan sen sen ol gebelik sürecinden önce ALLAH nasip ederse şu stresi sıkıntıyı bir çıkar hayatından . Vallaha bak . En azından kendini sakinleştirebilecek artık ne varsa onların temellerini at hayatına . Çünkü RAHMAN izin verirse dünyaya gelen o mucize var ya az büyüsün hani seni doğan annen gibi her zerrenden haberdar olarak sana yaklaşıyor . Kendin farkına varmadığın yaralarını gelip sarıyor. Kendini zorla alıştırdığın anormallikler sana normal gelmeye başlıyor ya hani heehhh işte sana onları bir bir gösterip "yoo bu normal değil sayın beni büyüten DİĞER YARIM , bunu normalleştirmemen gerek" dercesine sana bir çimdik !!! atıyor ya da nabzına göre enseye bir şaplak da olur . Artık nasıl istersen . Yani seni kendine getiriyor. Epeyce uzun bir mevzu olacak bu ilk yazımın sonlarına doğru söyleyeyim … Bir dünyadan bir emanetten feyz alıyorsun cancağızım bu hiç boş şey değil. Ana babadan sonra ikinci rehberinden öğreneceğin çok şey var 🙂 benden söylemesi 🙂 ALLAHA emanet ol RABBİM nasip ederse diğer yazımda görüşmek üzere 🙂

http://www.bilgebank.com/bir-dunya-yetisiyor-farkinda-misin/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.