YAVRUM BAK TERLİK GELİYOR , GÖNDER KÖK HÜCREYİ BAKİMM :) (Bölüm 2)

Selamınaleyküm cancağızım 🙂Ne mutlu değil mi her güne bir sebep veriyor RABBİM 🙂Ne oldu , biraz olsun kendini alıştırabildin mi stressiz hava sahasına?Bence kalkıp kolları sıvasan iyi olur günler ilerliyor malum kuzun gerek anne karnında gerekse dünyaya geldikten sonra hızla
şekillenmeye başlıyor , biliyorsun. Bak ne diyeceğim hani diğer yazımda bahsettim ya migrenden falan bide bu stresli insanların yaşadığı bir rahatsızlık daha var ki oda reflü 🙁 zordur reflü sırt üstü yatamazsın kızartma, baharat, kahve , yağlı ,tuzlu ,ekşi tatlı hep zehir olur yani gelir burnundan en son midende yanmaz direk sırtına sırtına vurur acısı sancısı düşman gibi 🙁 heh 9 yıllık reflü hastasıydım hamileliğimden önce migrenle beraber kullandığım kuvvetli ağrı kesiciler de elbette midemin dahada kötü olmasını kaçınılmaz kılmıştı. Hamile olmadan önce bu konuda epey kafamı kurcalamıştı doktorlara falan danışmıştım hani bu rahatsızlıktan dolayı kullandığım mide koruyucuları gebeyken de kullanma şansım var mı diye . Ama maalesef öyle bir lüksü yok (yeni nesil sosyal medya tabiriyle) hamişlerin 🙂 Dedim ne yapacağım ki , yapılacak şey belli . Beni YARADAN RAB elbet sıkıntımdan haberdar zorda bırakır mı hiç … ASLA… Ve inanır mısın ben reflü hastası olmayan normal sağlıklı bir insanın hamilelikte yaşadığı mide yanması vs kadar dahi mide sıkıntısı yaşamadım ELHAMDÜLİLLAH !!! Elbette yaşadım herkes kadar ama evveline göre bu koca okyanusta köpük idi ( bak deniz demiyorum dikkatini çekerim ). Hamileliğin ortalarında öğrendiğim bir bilgi daha gerisini araştırmadım lakin şunu bilmiş oldum ki : anne hamileyken olan rahatsızlıklarında hastalanan hücreler için elbette RABBİMİN hikmeti sayesinde bebek kök hücre gönderiyor ve hasarlı hücreler onarılıyor ELHAMDÜLİLLAH 🙂 Yani minik mucizen biraz büyüyüp hani İnşallah yapmaz uslu bir evlat olur da hani yaparsa karşına geçip ergen hallerine bürünüp ağzını büze büze sana konuşmaya başlarsa , sakın he sadece onu karnında büyütüp 9 ay taşıdığını yok süt verdiğini falan kakma yavrucağın başına 🙂 Gençtir yapar ne yapıcan sabredecen 🙂 Yani tamam anne tarafı süt veriyor da baksana bizim evlatlarda ALLAH NASİP ETMİŞ kök hücre vermiş daha ne yapsın yavrucak 🙂 hadi SAĞLICAKLA ALLAH’A EMANET 🙂

http://www.bilgebank.com/yavrum-bak-terlik-geliyor-gonder-kok-hucreyi-bakimm-bolum-2/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.